About Me

My photo
kulim, kedah, Malaysia
mencari kedamaian hakiki...bertemu muara sang pencipta..touch the soul with love..hidup x selamanya indah...cinta x selamanya duka...tp kasih selamanya...abadi.. “Ya Allah, sesungguhnya aku memohon kepadaMu cintaMu dan cinta orang-orang yang mencintaiMu dan aku memohon kepadaMu perbuatan yang dapat mengantarku kepada cintaMu. Ya Allah, jadikanlah cintaMu lebih kucintai daripada diriku dan keluargaku serta air dingin.”

Friday 25 November 2011

isteri solehah

nk jadi isteri yang solehah satu hari nty..memang...aku bnyak kekurangan,..tapi sedang berusaha ke arah itu...siapa pon bkal suami aku nty..aku serah pada Allah..bukan lagi pada cinta manusia..
herm....isteri solehah adalah kebahgiaan bagi orang yang beriman....memberi ketenteraman haty..ketenangan kepadanya..serta keindahan hari2nya..isteri solehah..adalah isteri yang memberi naungan kepada suaminya dan keluarganya....dia akan mentaati suaminya apabila diperintahkan dalam perkara kebenaran,,sebab xde ketaatan makhluk melainkan dalam berhubungan dengan Tuhan.harap2 stu hari nty aku mmpu jadi seperti tue...dan harap2 ade insan yg menyayangiku semata2 kerana Allah..yg sudi terima aku sebagai isterinya...bukan hanya sekadar seorang kekasih.....wallahualam.....

No comments:

Post a Comment