About Me

My photo
kulim, kedah, Malaysia
mencari kedamaian hakiki...bertemu muara sang pencipta..touch the soul with love..hidup x selamanya indah...cinta x selamanya duka...tp kasih selamanya...abadi.. “Ya Allah, sesungguhnya aku memohon kepadaMu cintaMu dan cinta orang-orang yang mencintaiMu dan aku memohon kepadaMu perbuatan yang dapat mengantarku kepada cintaMu. Ya Allah, jadikanlah cintaMu lebih kucintai daripada diriku dan keluargaku serta air dingin.”

Wednesday 30 November 2011

Lapan tahun

30/11/2003.....(0115am)
herm..ape nk tulis nie.....k....tarikh tue beri seribu makna bt aku...itulah detik terakhir ayahanda tersayang menghembuskan nafasnya...hari nie...genap 8 thun die tinggalkan aku.....nape nth..aku rase cm baru semalam je die peluk aku then beritahu aku demam....time tue aku still x fhm sepenuhnya lagi..tapi skrg..aku da cukup fhm erti kehilangan...semalaman..aku x tido...bace yassin tersekat2 sebab sebak....try to control my emosi..xnk bagi roommate aku..yati terjaga...sebelum nie xde la sebak smpai mcm nie...mungkin sebab luka kt aty nie same kod..xmw sembuh2 lagi...semalam aku sorang2...tanpa die untuk beri kata2 semangat pada aku or untuk ade disampingku...arghh..xpe la...biar die bahgia dengan kengkawan die...jgn nk kenang pasal die lagi...tetiba ja..aku teringat memori bersama mak n abah dulu..memang sweet...mahal sgt dowh memori tue...xde jual kat mane2...^_^....sampai kul 4 pagi baru tertido...tido dengan kain batik arwah mak...ade lagi..aku simpan...coz time aku demam dulu ayah amek kain batik arwah mak selimutkan aku..2,3 bulan sebelum die meninggal...tetiba aku terjaga....dah pkul 6.30pg..hehehehe...gudgirl syg..ko keje pagi..bas ko pkul 6 then ko bngun 6.30..hehehhee...confirm2 aku da terlepas bas...so....nk x nk terpksa la aku masuk wad petang.....hurm..ok la..aku nk bersiap..nk pergi keje da nie..ayah........herm........

Ya Allah.Kau tempatkan insan2 yang aku syg bersama2 org yg beriman..Kau ampunilah dosa2 mereka...Kau kasihanilah mereka sebagaimana mereka mengasihi aku sewaktu aku masih kecil.....Al Fatihah..amin..Ya rabbalalamin.....=(

No comments:

Post a Comment