About Me

My photo
kulim, kedah, Malaysia
mencari kedamaian hakiki...bertemu muara sang pencipta..touch the soul with love..hidup x selamanya indah...cinta x selamanya duka...tp kasih selamanya...abadi.. “Ya Allah, sesungguhnya aku memohon kepadaMu cintaMu dan cinta orang-orang yang mencintaiMu dan aku memohon kepadaMu perbuatan yang dapat mengantarku kepada cintaMu. Ya Allah, jadikanlah cintaMu lebih kucintai daripada diriku dan keluargaku serta air dingin.”

Friday 13 July 2012

di setiap saat...

Bismillahirahmanirrahim....
Assalamualaikum......

tatkala jari ini leka menaip..aku tersenyum..senyum saat hati sedang lara..memang pedih..memang aku pedih..hina dan cacian yang terlontar...tapi hati nie mesti kuat...mesti tabah..aku cuba..walaupun kadang2 aku gagal..menangis semahunya..tipu klu ckp aku x sedih...saat nie..erm..ramadhan...nk semakin hampir.aku rindu saat2 dulu...tp...setiap apa yg terjadi...mungkin nie suma dugaan dari Allah..salahku...khilafku...aku redha..andai Allah uji aku dengan cara nie...tp aku tetap bersyukur...masih ada insan2 yg menyayangiku...yg selalu mengingatkn ku tentang hidup dan mati..seseorang..x bererti dia kekasih..tp dialah sahabatku.....trima kasih..kerana menguatkan hati ini..wahai sahabat...moga.. ujian nie bakal berakhir..walaupun aku x pasti smpai bila aku perlu terima sume nie..kata2nya..Ya Allah...hanya Allah yg Maha Mengetahui...aku tersiksa...doakan aku...dikurniakan ketabahan..dan kekuatan...aku tahu..aku x baik...aku tahu aku x sempurna..aku bkn boneka...bkn patung or bukan pelakon..aku x menghafal skrip untuk menjadi sempurna di mata2 penonton..tapi aku seorang manusia....yg sedang dan trus berusaha..untuk menjadi yg terbaik..setiap langkah yg tertatih...kata2 yg kau berikan...aku terima..mungkin khilafku...dan aku sedang menanggungnya...terima kasih...


No comments:

Post a Comment