About Me

My photo
kulim, kedah, Malaysia
mencari kedamaian hakiki...bertemu muara sang pencipta..touch the soul with love..hidup x selamanya indah...cinta x selamanya duka...tp kasih selamanya...abadi.. “Ya Allah, sesungguhnya aku memohon kepadaMu cintaMu dan cinta orang-orang yang mencintaiMu dan aku memohon kepadaMu perbuatan yang dapat mengantarku kepada cintaMu. Ya Allah, jadikanlah cintaMu lebih kucintai daripada diriku dan keluargaku serta air dingin.”

Thursday 7 February 2013

kerinduan itu satu rahmat...

assalamualaikum ya habib...ya qalbi...
sesungguhnya...aku amat merinduimu...dari jauh...ku kirim doa...moga kau sentiasa di bwh rhmatNya...
ya imam...tahukah kamu...kerinduan ini satu rahmat bagi kita?saat kita berjauhan...rindu menemani setiap wktu kita.. dan rindu ini kita simpan menjadi  kekuatan cinta kita...biar berjauhan...namun hati ini...cinta ini...x pernah pudar buatmu...
ya habib....maafkan ana...melukakan hatimu...setiap tingkah dan kata yg terlafaz tanpa sedar mahupun tidak...maaf atas kekasaran ku trhdpmu...kelembutanku syg...ku simpan sebenarnya...saat kita bersatu suatu hari nanti...insyaAllah...ku milikmu...sesungguhnya...dlm bygnku...terlihat kamu menjadi imamku..dan aku menjadi makmum mu...syg...kdg kala..aku terdengar suara indah anak kecil memanggilku ummi dan memanggilmu abi...
Indahnya perasaan ini...segumpal rasa Allah simpan di hati kita...untuk saling melengkapi...jagalah ia sebaik mungkin syg...

No comments:

Post a Comment