About Me

My photo
kulim, kedah, Malaysia
mencari kedamaian hakiki...bertemu muara sang pencipta..touch the soul with love..hidup x selamanya indah...cinta x selamanya duka...tp kasih selamanya...abadi.. “Ya Allah, sesungguhnya aku memohon kepadaMu cintaMu dan cinta orang-orang yang mencintaiMu dan aku memohon kepadaMu perbuatan yang dapat mengantarku kepada cintaMu. Ya Allah, jadikanlah cintaMu lebih kucintai daripada diriku dan keluargaku serta air dingin.”

Friday 2 December 2011

Cinta bukan MENCINTAI seseorang yang SEMPURNA....tapi bagaimana MENCINTAI seseorang yang TIDAK SEMPURNA dengan cara yang SEMPURNA...


aku x harap ape2 cuma aku berdoa pada Allah agar dia berjaya dlam hidup n bhgia dengan cara hidup die dengan family die n sahabat2 karib kesayangan die owh upe plak..then sape2 yg ade di hati die skunk nie la.....tue untuk diri die...then untuk aku plak...aku harap aku dapat rawat hati nie...moga2 satu hari nty aku dapat kebahgiaan yg aku cari selama nie...mungkin bukan dengan cinta...tapi lebih dari tue..jihad nafsu...semata2 nk cari ketenangan...InsyaAllah....peace....^_^

No comments:

Post a Comment